Nordic Look pop-up shop (2011)

Tallinnas 02.–29.05.2011 korraldatud näitusmüük „Nordic Look pop-up shop ” ühendas endas õnnestunult laiemale publikule suunatud disainipoodi ja disainiala professionaalidele mõeldud programmi. Ettevõtmise korraldajateks oli Põhjamaade Ministrite Nõukogu esindus Eestis koos Soome, Rootsi, Norra, Taani ja Islandi saatkondade ning Soome ja Taani kultuuriinstituutidega. Koostööd tehti ka näituse „Uus Põhjamaade moeillustratsioon“ korraldajatega.

„Nordic Look pop-up shop” oli vanalinnas asuvas Hopneri majas avatud iga päev. Samas hoones toimus ka seminariprogramm  disainiprofessionaalidele.

Soome osaluse eest projektis vastutas Soome Instituut, kelle kutsel pidas Ivana Helsinki turundusjuht Pirjo Suhonen loengu „Building a brand, case Ivana Helsinki“.

Soome kaubavaliku eest poes hoolitses disainerite duo KaksiTvå. Müügil olid Ivana Helsinki ja Tiia Vanhatapio rõivad ning TiTiMadami ja KaksiTvå ehted.

Soome haridus- ja kultuuriministeeriumi toetusel toimunud projekti raames esitleti koostöös  Disainikeskusega Eesti disaineritele ka World Design Capital Helsinki 2012 tegemisi. Esitluse eest vastutas Kati Pelkonen organisatsioonist WDC Helsinki.